موسیقی

heavy METAL

موسیقی

heavy METAL

Slipknot-Left Behind

I've known faces that have disappeared in time
تمام صورتایی که زمان اون هارو ناپدید کرد درست در خاطرم موندن

Find me wrapped in glass and slowly soaked in LIME
من رو هم می تونی بسته شده توی شیشه پیدا کنی دارم کم کم می رم زیر آب
All my friends have pictures meant to make you cryتمام دوستانم عکسایی تو دستشون دارن که تو رو به گریه می اندازه
I've seen this and wondered what I've done to CALCIFYمن به این عکس ها نگاه کردم و متعجب می شدم که من چی کار با این تیکه آهن سخت کردم...

(I IGNORE YOU)
(تو رو ندیده می گیرم)As I close my eyes, I feel it all slipping awayوقتی که چشمام رو می بندم...احساس می کنم که تمام دار و ندارم داره از بین می ره
(I CONTORT YOU)(من تو رو از قیافه می اندازم)We all got left behind, We let it all slip Away.همه ی ما طرد شده ایم....ما می ذاریم همه چیز به گذشته بپیونده
I can't stand to see your thalidomide robot faceدیگه تحمل دیدن صورت مثل روبات تو رو ندارم...صورتی که یه زمانی برام مثل یه داروی مسکن می موند
I don't Even Try It! You had to be a liar just to
حتی سعی نکردم امتحانش کنم! تو فقط یه دروغ گو بودی تا
Infiltrate me - I'm still drowningبتونی به درون من نفوذ کنی......من هنوز هم دارم غرق می شم و هیچ کس دست منو نمی گیره
Take...this.....away
این رو ...از من.....دور کنید
I can feel it on my mouthمی تونم تو دهنم احساسش کنم
I can taste you on my fingersمی تونم مزه ی تو رو روی انگشتام بچشم
I can hear you like the Holy Ghostمی تونم صدای تو رو مثل روح های مقدس بشنوم
and kill you if you get too closeو می تونم بکشمت اگه خیلی بهم نزدیک بشی
I IGNORE YOUتو رو از زندگیم بیرون می کنم...
As I close my eyes
همون موقعی که چشمام رو می بندم....I CONTORT YOUصورتت رو خرد می کنم
We all got left behind, We let it all slip Away.همه ما رو ترک کردند....ما می ذاریم همه چیز به گذشته بپیونده

WE LET IT ALL SLIP AWAY
ما اجازه دادیم همشون که جلوی چشمای ما نابود بشن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد