موسیقی

heavy METAL

موسیقی

heavy METAL

nothing else matter

so close no matter how far
خیلی نزدیک , مهم نیست چقدر
couldn't be much more from the heart
نزدیک تر از قلبت نمی تواند باشد
forever trusting who we are
همیشه متکی به کسی که هستیم
and nothing else matters
و دیگه هیچ چیز مهم نیست

never opened myself this way
هرگز به این راه قدم نگذاشته بودم
life is ours, we live it our way
عمر ماله ماست , با راه و روش خودمون می گذرانیمش
all these words I don't just say
تمام این حرف ها رو من فقط نمیگم
and nothing else matter
و دیگه هیچ چیز مهم نیست

trust I seek and I find in you
به من اعتماد کن , گشتم و در تو پیدا کردم
every day for us something new
هر روز برای ما چیزه جدیدی هست
open mind for a different view
برای دیدی متفاوت چشم و ذهنت را باز کن
and nothing else matters
و دیگه هیچ چیز مهم نیست

never cared for what they do
به کار هایی که انجام می دهند
never cared for what they know
برای چیزهایی که می دانند
but I know
هیچ وقت اهمیت ندادی فقط من می دونم


so close no matter how far
خیلی نزدیک , مهم نیست چقدر
couldn't be much more from the heart
نزدیک تر از قلبت نمی تواند باشد
forever trusting who we are
همیشه متکی به کسی که هستیم
and nothing else matters
و دیگه هیچ چیز مهم نیست

never cared for what they do
به کار هایی که انجام می دهند هیچ وقت اهمیت ندادی
never cared for what they know
برای چیزهایی که می دانند هیچ وقت اهمیت ندادی
but I know
فقط من می دونم

never opened myself this way
هرگز به این راه قدم نگذاشته بودم
life is ours, we live it our way
عمر ماله ماست , با راه و روش خودمون می گذرانیمش
all these words I don't just say
تمام این حرف ها رو من فقط نمیگم

trust I seek and I find in you
به من اعتماد کن , گشتم و در تو پیدا کردم
every day for us something new
هر روز برای ما چیزه جدیدی هست
open mind for a different view
برای دیدی متفاوت چشم و ذهنت را باز کن
and nothing else matters
و دیگه هیچ چیز مهم نیست

never cared for what they say
به چیز هایی که می گن
never cared for games they play
به بازی هایی که می کردند
never cared for what they do
به کارهایی که می کنند
never cared for what they know
به چیزهایی که می دونن
and I know
هیچ وقت اهمیت ندادی و من می دونم


so close no matter how far
خیلی نزدیک , مهم نیست چقدر
couldn't be much more from the heart
نزدیک تر از قلبت نمی تواند باشد
forever trusting who we are
همیشه متکی به کسی که هستیم
no nothing else matters
نه , دیگه هیچ چیز مهم نیست

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد